با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مظفر: استفاده درست از فن‌آوری را در مدارس آموزش دهیم
زیارت عاشورا

23-204.jpg

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات با تاکید بر ضرورت استفاده از مکانیزم‌های اقناعی در آموزش و پرورش، معتقد است با تهدید و تحریم نمی‌توان جلوی استفاده کودکان از ابزارهای ارتباطی را گرفت.

به نقل از ایسنا:حسین مظفر در خصوص چگونگی فرهنگ سازی‌استفاده از برنامه‌های ارتباطی تلفن همراه توسط دانش آموزان در مدارس گفت: ابزار ارتباطی و فضای مجازی به نحوی مانند تیغ دو لبه می‌ماند که هم می‌تواند بسیار مثبت و کاربردی بوده و درعین حال مخرب باشد.

وی افزود: نحوه استفاده از این برنامه‌های ارتباطی اگر در جامعه به خصوص به دانش آموزان آموخته شود در حقیقت نوعی مصونیت به آن‌ها بخشیده می‌شود و فرهنگ سازی استفاده از این ابزار با تهدید و تحریم قابل حل نیست؛ چرا که استفاده از آن‌ها حریم خانه‌ها و مرزهای خصوصی را نیز درنوردیده و در اختیار همگان است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به این شرایط در حال حاضر هیچ راهی به جز روش‌های اقناعی و مصونیت بخشی از طریق اطلاع رسانی وجود ندارد.

مظفر با تاکید بر اینکه مکانیزم اقناعی بهترین روش در عرصه آموزش و پرورش است تصریح کرد: اگر بتوانیم از کودکی طوری به کودکان بیاموزیم که آنچه را باید بخوانند و آنچه را نباید بخوانند و در عین حال آنچه را خواندند و بد بود به سادگی قبول نکنند،‌ تربیت وآموزش خوبی به فرزندان خود داده‌ایم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, | 20:58 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |